چادر يا جادر؟

چادر يا جادر؟
 
من حق دارم که دوست نداشته باشم اسم بازیگرهای هالیوودی و فوتبالیست ها ی خارجی را بدانم و کسی حق ندارند من را انسان عقب افتاده ای بداند!

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من حق دارم هر کجا عکس رهبرم را دیدم به او ابراز ارادت کنم و اشکهایم جاری بشود به خاطر مظلومیت های آقا و کسی حق ندارد چپ چپ به من نگاه کند!

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من حق دارم توی خط واحد بجای گوش دادن اندی و ….، مداحی حاج منصور گوش بدم و حق دارم وقتی راه میرم بجای اینکه زل بزنم تو صورت پسرای مردم سرم پایین باشه و کسی حق ندارد به من بگوید ” چقدر املی “!

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من معنای لذت بردن از زندگی را می دانم…

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من معنای شادی و خنده را می دانم…

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 

من انسان غمگین و افسره ای نیستم…

 

من یک دختر مذهبی هستم …

 


من از زندگی به شیوه خودم لذت می برم…

 

 

من یک دختر مذهبی هستم و باور کنید که من هم حق زندگی دارم!
 
 
 
 
منبع:karandesh88.blogfa.com

 


نظرات شما عزیزان:

وبسایت روشنگری
ساعت20:16---18 فروردين 1392
سلام لینکتون کردیم لطفا مارو لینک کنید و اطلاع بدید تشکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, توسط چادري
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}